Veelgestelde vragen

Hoe snel wordt mijn product verzonden?
Uw bestelling wordt binnen 2 werkdagen verzonden. Uw krijgt hiervan een bevestiging per e-mail. In de regel ontvang je je bestelling binnen 3 werkdagen.

Kan ik mijn product naar een ander adres laten verzenden?
Ja, dat is mogelijk. In het bestelproces heb je de mogelijkheid om een ander afleveradres in te voeren. Wij zorgen ervoor dat je bestelling naar het opgegeven adres wordt verzonden. 

Wat zijn de verzendkosten?
Plan Perfect rekent geen extra verzendkosten.

Op wat voor manieren kan ik betalen?
Voor onze webshop hanteren we de betaalmethode iDeal. Bij gebruik van onze diensten wordt er een betalingstermijn van 14 dagen na facturatie gehanteerd. 

Kan ik mijn product retourneren?
Retouren kan binnen 14 dagen na aankoop van het product. De producten moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten.

Kost het geld om mijn product te retourneren?
De kosten van de retourzending zijn voor de klant.

Hoe snel ontvang ik mijn geld terug als ik het product heb geretourneerd?
Nadat het geretourneerde product ontvangen is wordt u hiervan per e-mail op de hoogte gesteld en zal het geld binnen 14 dagen teruggestort worden op uw rekening.

Ik heb een vraag die hier niet bij staat, hoe kan ik contact opnemen?
Je kunt een mail sturen naar info@planperfect.nl, het contactformulier invullen of bellen naar +31 (0) 6 50 84 07 92 (ma -vrij: 17:30 – 21:00 uur, za: 10:00 – 16:00 uur